nauczanie hybrydowe

Nauczanie hybrydowe na uczelniach medycznych w czasie epidemii

0 komentarzy

Microsoft Teams, Zoom… to platformy, które uczniowie i studenci tak naprawdę poznali dopiero w tym roku. Rok 2020 upływa pod znakiem nauczania zdalnego.

Podczas pierwszego lockdownu w marcu, wszystkie uczelnie wyższe (w tym medyczne) rozpoczęły nauczanie z wykorzystaniem narzędzi wirtualnych. O ile różnie to wyglądało na poszczególnych uczelniach przed epidemią, o tyle pod koniec roku akademickiego 2019/2020 – prawdopodobnie wszyscy studenci przeżywali to samo – seminaria, wykłady, a nawet ćwiczenia online. Rękawica została rzucona i podjęta przez Zakłady, Katedry bądź Kliniki. Asystenci i kierownicy zajęć dydaktycznych stanęli przed nie lada wyzwaniem przygotowania merytorycznych i dobrze sformułowanych „e-learningów” z danego przedmiotu. W naszym przypadku – studentów kierunków medycznych – zajęcia wiążą się nieodłącznie z ćwiczeniami z pacjentem. Niestety, od marca do czerwca było to niemożliwe. 

Logo BML
Pozostało 96% tekstu

BML to przede wszystkim społeczność.

Zarejestruj się w naszym serwisie, aby mieć dostęp do naszych treści.

Przeczytaj również

Ta strona korzysta z ciasteczek, a także ma określoną politykę prywatności. Dowiedz się więcej. 

Rejestracja grafika

Ta akcja wymaga zalogowania

Rejestracja

Masz już konto?

Zaloguj się