Aplikacja szwankuje

Aplikacja szwankuje

0 komentarzy

Od 9 września lekarze POZ mogą zdalnie zlecać wykonanie testu na wirusa SARS-CoV-2. Do tej pory zlecono ponad 1,7 tys. testów korzystając z aplikacji gabinetowej. Lekarze narzekają na kłopoty z jej działaniem. 

Dzięki aplikacji lekarze mogą zdalnie kierować na testy. By odbywało się to szybko i sprawnie, powinna ona działać bez zarzutu. Tymczasem jeszcze przed wejściem w życie rozporządzenia dającego lekarzom uprawnienia do wystawiania zleceń na testy, mieli oni duże problemy z zalogowaniem się. Sygnalizują też, że aplikacja się zawiesza i długo trzeba czekać na rozwiązanie zgłoszonych w niej błędów. Ministerstwo zdrowia zapewnia, że system działa, choć pojawiają się pewne problemy techniczne. - Zgłaszane problemy przez lekarzy dotyczą rejestracji lekarza w systemie z poziomu administratora danej przychodni. Każdy, kto zgłasza taki problem do Centrum e-Zdrowia, otrzymuje niezbędną pomoc. Dokładna instrukcja rejestracji w systemie była wysyłana do wszystkich punktów POZ. Dodatkowo Centrum e-Zdrowie zapewnia dwa kanały wsparcia: infolinię oraz obsługę zgłoszeń e-mail. Centrum reaguje na wszystkie zgłoszenia i na bieżąco rozwiązujemy pojawiające się problemy – informuje resort zdrowia.  

Logo BML

BML to przede wszystkim społeczność.

Zarejestruj się w naszym serwisie, aby mieć dostęp do naszych treści.

Przeczytaj również

Ta strona korzysta z ciasteczek, a także ma określoną politykę prywatności. Dowiedz się więcej. 

Rejestracja grafika

Ta akcja wymaga zalogowania

Rejestracja

Masz już konto?

Zaloguj się