rzecznik praw pacjenta koronawirus

Raport Rzecznika Praw Pacjenta - pacjenci o pandemii

0 komentarzy

Rzecznik Praw Pacjenta Bartłomiej Chmielowiec wraz z ekspertami przeanalizował zgłoszenia telefoniczne i pisemne skargi pacjentów na działanie ochrony zdrowia.

Z analizy skarg, które pacjenci przekazali w czasie pandemii koronawirusa wynika, że są oni najbardziej niezadowoleni z działania placówek podstawowej opieki zdrowotnej. Ze skarg wynika, że ograniczenia praw pacjenta wprowadzone z obawy przed rozprzestrzenianiem pandemii w rzeczywistości niejednokrotnie prowadziły do pozbawiania praw pacjenta. Chorzy mieli głównie problemy z uzyskaniem jakiejkolwiek pomocy z powodu braku kontaktu z placówkami ochrony zdrowia. Innym dotkliwym ograniczeniem był zakaz odwiedzin osób najbliższych. 

Logo BML
Pozostało 91% tekstu

BML to przede wszystkim społeczność.

Zarejestruj się w naszym serwisie, aby mieć dostęp do naszych treści.

Przeczytaj również

Ta strona korzysta z ciasteczek, a także ma określoną politykę prywatności. Dowiedz się więcej. 

Rejestracja grafika

Ta akcja wymaga zalogowania

Rejestracja

Masz już konto?

Zaloguj się