Konflikt lekarz-pacjent

Karanie pacjentów – co jest z nami wszystkimi?

0 komentarzy

Kiedyś opublikowałem felieton w sprawie pomysłu, aby karać pacjentów, którzy nie stawiają się na wcześniej umówione gwarantowane świadczenie medyczne i o tym niestawiennictwie nie informują świadczeniodawcy.

Uznałem, co dalej podtrzymuję, że w źle zorganizowanym (brak przypomnień o wizytach, granicząca często z cudem możliwość dodzwonienia się do publicznej placówki leczniczej), skrajnie niedofinansowanym systemie lepiej stosować politykę zachęt dla tych, którzy są posłuszni, niż karać niesubordynowanych.

Logo BML
Pozostało 80% tekstu

BML to przede wszystkim społeczność.

Zarejestruj się w naszym serwisie, aby mieć dostęp do naszych treści.

Przeczytaj również

Ta strona korzysta z ciasteczek, a także ma określoną politykę prywatności. Dowiedz się więcej. 

Rejestracja grafika

Ta akcja wymaga zalogowania

Rejestracja

Masz już konto?

Zaloguj się